• Frankopanska 58, Nova Gradiška
  • +385 (0)91 935 5772
  • croplex@croplex.hr

PROJEKTIRANJE I KONZALTING

Sektor projektiranja i konzaltinga fokusiran je na planiranje i optimizaciju proizvodnje u industriji te na jačanje poslovnih prilika u Hrvatskoj i inozemstvu.

Upravljanje projektima i savjetovanje temeljimo na dugogodišnjem iskustvu rada u industriji. Svjesni smo da planiranje obuhvaća ogromnu količinu informacija i interdisciplinarnost, zbog čega je kvalitetna komunikacija s klijentom i pametno upravljanje procesima ono čemu težimo.

Kroz uslugu projektiranja naš posao je planiranje i potpuno operativno vođenje projekta, a klijentima smo na usluzi i kroz opciju konzaltinga gdje smo se specijalizirali za posredovanje, zastupništvo, istraživanje te analiziranje i koordinaciju projekata.

Usluga planiranja i optimizacije proizvodnje podrazumijeva integraciju ključnih sustava u proizvodnim pogonima, uvođenje cjelokupnih industrijskih rješenja, rješavanje kompleksnih problema u proizvodnji te digitalizaciju i nadogradnju proizvodnje.

Obavljamo nadogradnju softvera i hardvera, ugrađujemo uređaje za upravljanje i automatizaciju, senzore, komunikacijske protokole i razna napredna rješenja, ovisno o industriji i potrebama klijenta.

Naša specijalnost je puštanje postrojenja u rad, gdje svakom klijentu možemo osigurati najbolje stručnjake i vrhunska tehnička rješenja u svakoj fazi projekta. Cilj nam je pregledati, testirati i podesiti sve komponente postrojenja, osiguravajući da su u potpunosti sukladni s projektom, pravilima struke i očekivanjima klijenata.

Kroz planiranje i optimizaciju proizvodnje jamčimo:

    • pronalazak stroja koji odgovara klijentovim zahtjevima i mogućnostima
    • početak proizvodnje ili rada na stroju u najkraćem mogućem roku
    • smanjenje rizika i garanciju za naša rješenja izrađena po sistemu “ključ u ruke”

Najčešći poslovi planiranja i optimizacije proizvodnje:

  • Priprema projekta – tijekom projektiranja možemo započeti od same ideje ili koncepta. Naš krajnji cilj je potpuna automatizacija sustava.
  • Implementacija sustava – bilo da je riječ o PLC / SCADA / HMI sustavu ili elektromotornom pogonu, prilagođavamo se sustavu kojeg gradimo ili optimiziramo zajedno s klijentom.
  • Projektna izrada – izrađujemo kontrolne panele, ormariće, razvodne kutije i dislocirane I/O panele prema potrebi sustava i zahtjevu klijenta. Dobavljamo sve potrebne elemente, ožičavamo i kabliramo uz tehničku dokumentaciju koja se predaje klijentu. Nudimo uslugu integriranja novih sustava s postojećim po sistemu „ključ u ruke“.
  • Procjena rizika – ispitujemo sigurnost strojeva, naprava i procesa u skladu sa standardima.
  • Testiranje i puštanje u rad – naš glavni cilj je optimizacija vremena prilikom instalacije kako bi došlo do što bržeg puštanja u pogon, a da pri tom kompletan proces bude na najvišoj razini kvalitete.
  • Nadogradnja – na klijentov zahtjev implementiramo novi sustav u postojeći kako bi se vrijeme prilagodbe na nove mogućnosti svelo na minimum. Umrežavamo kompletno postrojenje i omogućavamo klijentu kontrolu putem digitalnih uređaja.
  • Održavanje i kontrola – radimo reparaciju i modernizaciju postojećih naprava i postrojenja. Bez obzira na veličinu i kompleksnost naprave ili dijela stroja, naš posao je, uz pomoć sektora Facility managementa, omogućiti što brži popravak s naglaskom na modernizaciju i optimizaciju proizvodnje.

Otvoreni smo za suradnju s tvrtkama koje žele svoje proizvode plasirati na tržište Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Slovenije, Crne Gore i Sjeverne Makedonije.

Partnerskim tvrtkama nudimo uslugu zastupništva, odnosno uslugu trgovačkog posredovanja na domaćem i inozemnom tržištu.

Kada nam industrija i grana poslovanja partnerske tvrtke nije bliska, nudimo uslugu pronalaska odgovarajućeg poslovnog partnera, posredujemo u pregovorima, jamčimo za svoje sugestije te preuzimamo potpunu odgovornost.

Kada je riječ o međunarodnoj trgovini, carinski postupci neke zemlje mogu pomoći, ali i otežati sigurnu i brzu isporuku proizvoda. Naš tim nudi pomoć oko uvozne i izvozne dokumentacije.

Pratimo tržišne promjene na temelju kojih kreiramo procjenu i u slučaju potrebe pravovremeno reagiramo s ciljem smanjenja ili prevencije nepredviđenog kašnjenja.

Posredujemo između klijenta, špedicije i carine te nudimo pomoć pri izradi sljedećih dokumenata: ugovori, dispozicije za uvoz i izvoz, izjave dobavljača o podrijetlu robe, intrastat tablice evidencije za primitak i otpremu robe.

Imamo višegodišnje iskustvo u istraživanju tržišta za klijente koji:

  • se predstavljaju na tržištu prvi put
  • žele plasirati novi proizvod na tržište
  • žele pronaći optimalnu opremu i materijal za rad
  • su u potrazi za kooperantima
  • žele proširiti posao i broj zaposlenika


Pronalazak odgovarajućih kooperanata naša je specijalnost. Posredujemo u pregovorima, jamčimo za svoje sugestije te preuzimamo potpunu i krajnju odgovornost.

Našim klijentima nudimo uslugu istraživanja radnog tržišta kroz planirani proces prikupljanja i analiziranja podataka koji obuhvaća: segmentaciju tržišta, utvrđivanje veličina i karakteristika potražnje, targetiranje i pozicioniranje.

Kako u našem, tako i u svakom drugom poslovanju, ljudi su ključni faktor u razvoju poslovne strategije konkurentnosti na tržištu. Ono što radimo za naše klijente, a primjenjujemo i u vlastitim redovima, praćenje je trendova na tržištu rada i u poslovnoj okolini jer jedino na taj način možemo osigurati kvalitetne i zadovoljne zaposlenike te smanjiti njihovu fluktuaciju.

Usluga istraživanja prodajnog tržišta tu je za sve klijente koji žele stručno mišljenje u procesu nabave i prodaje o dobavljačima, konkurentima, cijenama, kvaliteti i transportu.

Naš posao je omogućiti klijentu sigurnost tržišnog poslovanja:

  • analizom lokacije
  • analizom kupaca i konkurencije
  • analizom imidža gospodarskog subjekta
  • provedbom prodajnih testova
  • istraživanjem razine ponude i potražnje
  • analizom kretanja na tržištu
  • benchmarkingom
  • po potrebi dodatnim analizama, ovisno o potrebi klijenta i specifičnosti tržišta